Turcja z dala od kurortów- wakacje w zdjęciach

Witajcie! Jesteśmy już na dobre w domu po blisko 2 tygodniach wakacyjnej laby i beztroski! Powrót do blogowania zaczynam od pokazania wam pierwszej części zdjęć z wyjazdu- materiału mam tyle, że starczy na kilka zdjęciowych postów, a poza tym są vlogi- pierwszy, z podróży i plażowania w Çiftlik czeka już na youtubie!

Po raz kolejny mieliśmy okazję doświadczyć Turcji od naszej ulubionej strony- z dala od zatłoczonych kurortów, na wiejskich drogach, spacerach po lesie i malutkich plażach pełnych spokojnych, malowniczych zatoczek. Spędziliśmy wspaniałe, rodzinne wakacje, udało nam się odpocząć i nabrać energii na wszystkie czekające nas wyzwania. Po raz kolejny przekonaliśmy się, że natura jest niesamowita, światło o wschodzie i zachodzie słońca to magia a babie lato- mimo upałów- dało się dostrzec i tutaj- sami zobaczcie na zdjęciach!

Jeśli interesują was również wakacje w takiej sielankowej atmosferze polecam małe miejscowości na południu Turcji- Hisarönü, Datça, Bozburun- znajdziecie tu pokoje do wynajęcia, butik hotele czy bungalowy w których można spędzić spokojne wakacje z dala od tłumu i przede wszystkim- naprawdę odpocząć! Figi prosto z drzewa na śniadanie- gratis!
wakacje_Marmaris2015

wakacje_Marmaris2015_37

wakacje_Marmaris2015_38

wakacje_Marmaris2015_40

W kolejce do pokazania czekają zdjęcia z Marmaris oraz mnóstwo filmików, którymi powoli się zajmę i będę ogrzewać nas wszystkich wspomnieniami lata w jesienne wieczory!

Ciekawa jestem jakie są wasze wakacje marzeń- sielsko-wiejsko i na spokojnie czy jednak wybieracie duże miasta i lubicie cieszyć się turystycznymi atrakcjami?

Chcesz dostać zestaw kart?

Convertkit-mala-grafika-grudniownik-pop-up

Odbierz zestaw kreatywnych kart do dokumentowania wspomnień i zacznij przygodę z pocket scrapbookingiem!

Podając swoje dane wyrażasz zgodę na otrzymywanie wiadomości od worqshop.pl Powered by ConvertKit

Zobacz również

• Kasia piekne te zdjęcia robisz! Aż mi mało i mało :) Czekam na zdjęcia z Marmaris (bo tam 3 lata temu spędziliśmy urlop).
    ps. mężowi do twarzy z tym dzieciaczkiem ;P
    Gorąco pozdrawiam :)

• to w końcu jego ulubiony siostrzeniec :):)
      oczywiście wrzucę i samo Marmaris, pojechaliśmy jednego dnia na zdjęcia i spacer, chociaż szczerze mówiąc takie spokojne okolice zdecydowanie były ulubieńcami wakacji!:)

• No pewnie, że tak :) My na szczęście byliśmy poza miastem, w malowniczej zatoce, gdzie nie było zupełnie nic prócz naszego hotelu. A upał ufff jak tam było gorąco – dobrze, że takie piękne widoki :)

Czekam na kolejne wpisy :)

• Alez cudnie! Czekamy na wiecej!!!!

• Piękne uchwycone momenty ; ) Co do wakacji to ja nie potrafiłabym się zdecydować, zapewne zależałoby to od mojego humoru.. cieszyłabym się zarówno odpoczywając na pięknej i cichej wsi, jak i szalejąc na zakupach w wielkim mieście ;D

• ja chyba po ostatnich 11 miesiącach w mieście miałam pragnienie wsi i spokoju! :)

• Przecudne zdjęcia! 😀 Zazwyczaj łączę obie formy: święty spokój i jakieś nietypowe zwiedzanie miasta. Czekam na kolejne relacje, bo chciałabym wybrać się do Turcji i poznać ten piękny kraj :)

• Kasiu, niebawem wrzucę więcej, dziękuję :)
      Turcję na pewno warto zobaczyć, kryje wiele skarbów!

• Jeśli na tych zdjęciach są rodzice Faba, to Fab jest strasznie podobny do swojej mamy (albo tej kobietki) :)

Ja uwielbiam sielankową polską wieś – tylko tam potrafię odpocząć i naładować baterie. Szczególnie uwielbiam dłuuugie spacery.

• tak, tak to teściowa hihi:)
      occch a ja za polską wsią tęsknię i mam nadzieję pokazać Fabowi trochę jeśli jesień nam dopisze :)

• Piękne ujęcia! Fajnie, że podajesz te miejsca. Co ja wybieram? Hmm. Lubię i jedno i drugie więc najlepszym rozwiązaniem jest wycieczka autem i możliwość przemieszczania się :)

• dwa w jednym :)
      A miejsca bardzo polecam, zwłaszcza, że naprawdę podróż z kurortu do nich zajmuje dodatkowe 15-30 min mini busikiem, a odskocznia jest genialna!

• Cudowny klimat na zdjęciach- wypoczynek z dala od zgiełku i natłoku turystów jest najlepszy! :)

• oj tak!
      zwłaszcza po 11 miesiącach w mieście gigancie jakim jest Stambuł, cisza, cykady i koguty piejące z rana to coś niesamowitego!

• Przepiękne zdjęcia – a takie wakacje to piękne wspomnienia!

• dziękuję! naładowaliśmy się rodzinną atmosferką na najbliższe miesiące :)